Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Gancia Prosecco D.O.C to najmodniejsze w kategorii włoskie win musujących, stworzone ze starannie wyselekcjonowanych winogron szczepu Glera. House of Gancia jest miejscem, które w roku 1865 wydało na świat pierwsze włoskie wino musujące, co czyni markę prekursorem w dziedzinie włoskiego winiarstwa. Słomkowa barwa, ze złotymi refleksami, cytrusowy aromat z nutą świeżo pieczonego chleba oraz letnie słońce zaklęte w subtelnych bąbelkach idealnie oddają tożsamość Gancia Prosecco. Delikatnie wytrawny, bogaty charakter Gancia Prosecco doskonale odnajduje się w towarzystwie dań z makaronów, ryżu, serów oraz owoców morza.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.